Populære innlegg

tirsdag 21. juni 2011

Ferdig :)

Vi er ferdige med Tora sitt soverom *hurra* ! Espen har gjort alt selv og jeg tror den som skal bo på rommet blir fornøyd. Da han var ferdig var det klart for min del av jobben, den morsomme delen ;)
Jeg kjørte til Kid og kjøpte gardiner, gardinstang og en rød pute. Deretter gikk turen innom Åhlens hvor jeg kjøpte et lite fuglehus, rammer og marihøner.
Fra www.sprell.no har jeg bestilt en uro med fugler i, den skal henge i taket oppfor fuglehuset.

Etter mye om om men ang belysning falt valget på en helt ordinær lampe fra Elektroarmatur, ELLA. Den gir veldig bra lys, 3 x 60W, og vi har god erfaring med den lampen. Faktisk er dette lampe nr tre av denne modellen, fra før har vi den på badet og på soverommet vårt.

Prosjekt lage-marihøne-bilder: Jeg kjøpte to stk marihøner på Åhlens, kr 49.- pr stk og bilderammer str 30x30 cm. Litt lim, type sterk, og VIPS så hadde jeg flotte bilder som ikke alle andre har. Enkelt og fint :)



 





På kommoden har jeg satt en skål og lagt en kjede med røde, lysende kuler.
Gyngehesten har min kjære farfar laget. Først hadde pappa den, så jeg og broren min, nå er det Tora sin tur å gynge på den. Sjarmerende og verdifull for oss!

1 kommentar: